söndag 21 februari 2010

Härlig harmonisk helg

Helgen har varit otroligt härlig med hotellvistelse och middag med maken i Nyköping. Mötte en ur Kaninavelsföreningen och beklagar den olycka sällskapet drabbades av under natten.

På lördagen blev det besök hos föräldrarna i Vingåker för att hämta sonen och umgås med familjen. Snöskottning stod på agendan. En parkering och ett halvt växthus senare är jag ganska mör, men inte ledbruten. Resan genom soliga, snöiga Södermanland gick strålande. Väl hemma fanns mycket energi att dammsuga, tvätta och göra kalops.

Jag kan fortfarande inte se texten på min blogg, men nu har jag vant mig. Lite förberedelser inför veckans aktiviteter med ny-medlems-träff och årsmöte för Centerpartiet i Västerort. Får tyvärr hoppa över Starta-eget-mässan i Älvsjö imorgon, dit jag blivit inbjuden av Ung Företagsamhet, till förmån för vardagspusslet. Nu är det läggdags. Sonen som sov i bilen hem ropar på mig och i arla morgonstund är det klasskonferenser som det gäller att vara pigg i huvudet inför. För övrigt är det fokus på den högra hjärnhalvan resten av arbetsveckan. Godnatt!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter