måndag 21 mars 2011

Brommanätverket igångkickat!

Igår kväll var det premiärträff för Brommanätverket, som är en fristående del från Stockholmscentern. Jag är nätverksmotor eftersom jag sitter i Bromma stadsdelsnämnd. På agendan stod äldreboendeplan och förskola för framtiden. Fyra deltagare diskuterade och bidrog med frågor i mitt arbete. Det är viktigt att som politiker få input och tankar kring det som är vardagsnära för brukarna.

Nästa träff äger rum den 10 april kl 18.30-20.00 och är öppen för såväl medlemmar som icke-medlemmar. Hör av dig med ett mejl till helen.tornqvist@centerpartiet.se så får du vidare info.

Jag ser att kära Alliansfritt driver vidare med biblioteksdebatten och det gör mig givetvis glad. Denna vecka planerar jag dels en ny-medlems-träff för kvällen, dels förbereder jag mig inför ett viktigt jobb för företaget imorgon, varför jag varken hinner läsa eller debattera just nu.

Etiketter: , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter