söndag 2 februari 2014

DU KAN BIDRA!

Du kan bidra till att stödja Centerpartiet i Stockholm och till att jag får förtroendet av stockholmarna att ta plats i riksdagen för grön frihet och företags frihet. Du kan göra något av följande:
  • Bli medlem i Stockholmscentern och Centerpartiet i stort
  • Hjälpa till vid flygbladsutdelningar
  • Stödja mig digitalt
  • Bidra med din kunskap och dina förslag
  • Sprida information om mig och min kandidatur
  • Köpa saker som behövs i kampanjen
  • Skänka en slant till Stockholmscenterns valfond eller till min kampanj
  • Gå in på min Facebooksida och gilla min kandidatur
  • Följa mig på Twitter: helentornqvist
  • Följa mig på Instagram: helentornqvist
Jag följer Centerpartiets bidragspolicy. Inga anonyma bidrag mottages. Inte heller penninggåvor från organisationer eller företag. Alla bidrag kommer att redovisas efter slutförd valrörelse. Presentera dig nedan i en kommentar eller sänd mig ett mejl. Presentera dig med namn och ort, samt vad du vill göra, så återkommer jag med information och förslag. Välkommen till en kampanj där du får växa! helen.tornqvist@centerpartiet.se

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter