måndag 8 september 2008

Tävling: Smeknamn på Brommasymbolen


I senaste numret av Mitt i Bromma efterlyste en medborgare ett namn på det nya 16-våningarshus som NCC har uppfört vid Brommaplan. Det officiella namnet är Brommahöjden, men känns det bekvämt för brommaborna? Jag utlyser härmed en tävling om mest passande smeknamn. Alla förslag som lämnas senast den 30 september här på min blogg i kommentarer eller till min epost: helen.tornqvist@centerpartiet.se ingår i tävlingen. En jury kommer att utse bästa förslaget. Ange namn och epostadress så att jag kan meddela vinnaren. Jag återkommer här på bloggen med förstapriset och ev utdelningsceremoni. Låt idéerna flöda. Du får komma med hur många förslag du vill! Och även argumentera för eller resonera emot andras förslag, såklart. Jag har tidigare skrivit om Brommahöjden här och här.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Helen Törnqvist said...

Förslaget har inkommit:
Bromma skyliner (Bromma horisont)

onsdag 10 september 2008 kl. 20:57:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter