lördag 24 oktober 2009

Min blogg

Jag är medveten om att det står att jag vill till kyrkomötet på min blogg och att det uppfattas som om jag liksom slickar såren efter nederlaget, men faktum är att här i stugan skrivs det texter till en makeover av bloggen, som kommer i sinom tid. I övrigt är det planering av certifierad valarbetar-kurs, rundringning till nya medlemmar och sammanställning efter ny-medlems-kursen i förra veckan. Jag har också skrivit skoltexten till Centerpartiets budget som presenteras i nästa vecka. Tack för det Per och Lukas :) Min valplan är än så länge ett levande dokument och jag skriver artiklar utifrån den. En lunch med annan och annan företagskunnig då och då hinns också med, vilket ger input såklart.

Min man upplyste mig om att jag skrivit här att jag bara ska blogga mån-tors. Så trött var jag. Jag menade ju tvärtom. Min intention är att främst blogga fre-sön eftersom jag jobbar ganska långa dagar mån-tors och ibland har förmånen att delta i möten på vardagskvällar. Men det är väl ingen idé att säga så mycket. Bloggen lever liksom sitt eget liv.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter