tisdag 8 december 2009

inflytande.se

Idag fick jag ett mejl av Ted Valentin som har skapat sajten inflytande.se där man kan se hur ens blogg ligger till i inflytande. Det är tydligen inlänkar som räknas. Sidan upplyser mig om att jag ligger på plats 736 just nu, så jag har uppenbarligen stigit två hundra snäpp (eller om andra sjunkit) då Valentin i mejlet anger att jag är på plats 968. Enligt diagrammet har jag en "mycket inflytelserik blogg" då drygt 5 % av alla bloggar är mer inflytelserika. Jag förstår inte riktigt analysen, men inser att jag åtminstone gör lite nytta. Och är det något jag eftersträvar med mitt politiska engagemang är det ju just inflytande, så tack för mejlet :)

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter