torsdag 16 maj 2013

Behov av återhämtning

I måndags fattade jag - i samråd med Per Ankersjö och min läkare - beslutet att från och med 8 maj 2013 lämna ett antal uppdrag som jag har haft det fina förtroendet av Stockholmscenterns medlemmar (och stockholmarna) att inneha. Dessa är ledamot i kommunfullmäktige, ersättare i kommunstyrelsen med tillhörande utskott, samt ledamot i Utbildningsnämnden. Det har varit en rolig, stimulerande och lärorik tid.

Anledningen till att jag lämnar uppdragen är att jag behöver tid för återhämtning efter en tids sjukdom. Den politiska miljön är under rådande omständigheter en riskmiljö för återinsjuknande.

Jag önskar centervännerna lycka till i det vidare arbetet och hoppas att vi ses framöver. Jag återkommer med datum för Brommanätverket.

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter