söndag 17 augusti 2014

Affischeringsdags!

I natt var det dags för de politiska partierna att börja affischera. Vännerna i Stockholmscentern har verkligen gjort ett jättejobb, för här lyser det gröna klöver i Bromma.

Jag har med god hjälp satt upp mina affischer idag. Mitt fokus är miljöengagemang. Se vidare under fliken "Grön frihet" här bredvid. Mitt mål är alltså att kryssa mig in i riksdagen. Jag hoppas att många ser mina affischer och går in här på bloggen och läser om mitt engagemang sedan 2008 då jag startade blogga.

Det är också möjligt att följa mig på Instagram och Twitter: helentornqvist
Du kan också följa mig på Facebook genom att gilla min politiska sida.
 
 
När affischerna ska tas ned kommer jag att skänka dem till Graffitisthlm som ska återanvända dem i sitt företag. Det känns bra att affischerna kommer till nytta även efter valdagen.
 
Om du ser någon affisch som är trasig eller om du vill delta i  min kampanj får du gärna sms:a eller mejla. 070-4564587 helen.tornqvist@centerpartiet.se Du kan också meddela i en kommentar under detta inlägg var du har sett en trasig affisch. Tack för hjälpen!


Etiketter: , , , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter