söndag 20 december 2009

Förtroende från företagare

I fredags gratulerade jag utbildningsförvaltningens direktör på femtioårsdagen, för Stockholmcenterns räkning. En trevlig tillställning i Paulirummet i Stadshuset, där jag dock inte kände så många, varför jag fick dyka ned på någon annan som saknade sällskap.

Jag tyckte jag såg rektor till Al-Azhar-skolan, men missade tyvärr honom. Jag hade istället turen att få en pratstund med ägaren till Västerholms friskola i Skärholmen. Det var intressant att höra om villkoren. Vinstmöjligheten är en förutsättning för att kunna investera och att planera utvecklingsområden.

När man pratar med företagare är det genomgående att de vill att Alliansen får förnyat förtroende. Allt annat skrämmer.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter