måndag 25 februari 2013

Trädgårdstads- och villaföreningar inbjudna

Nu är det inte långt kvar till sista anmälningsdag till återvinningskonferensen 11 mars. Du är varmt välkommen med din anmälan till helen.tornqvist@centerpartiet.se

I dagarna pågår flygbladsutdelning för fullt. Jag har idag haft möjlighet att i vintersolen promenera i Ålsten och Smedslätten med inbjudningar. Jag ser att de bruna soptunnorna är fler än vad jag lagt märke till tidigare. Jag hoppas därmed att matavfallsinsamlingen hos brommaborna har ökat tack vare den viktbaserade avfallstaxan. Det är något som vi får svar på under återvinningskonferensen.

 
 
Fotot ovan visar en del av Ålstensskogen i snöskrud.

Vi har även bjudit in trädgårdstadsföreningarna och villaföreningarna i Bromma. Västerleds trädgårdsstadsförening skriver om detta på sin hemsida. Om du inte känner dig inbjuden men är intresserad går det bra att mejla mig så får du programmet.

Etiketter: , , , , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter