fredag 29 november 2013

Kampanj inför valet 2014

Imorgon är det nomineringsstämma för Centerpartiet i Stockholm. Jag är föreslagen till plats 19 på riksdagslistan och hoppas få förtroendet att driva min kampanj för grön frihet och företags frihet. Jag håller just nu på att forma min kampanjorganisation. Man ska givetvis inte behöva vara medlem för att kunna delta i kampanjen. Man kan delta litet eller mycket - utifrån sina förutsättningar.

För att kunna driva en bra kampanj behöver jag ett miljökampanjråd och ett företagskampanjråd. De blir som viktiga, kunniga bollplank till mina två hjärnhalvor. Självklart behöver jag en högerhand och en vänsterhand i form av kampanjledare. Ryggraden kan också behöva stöd av advisors, såväl seniora som juniora. Man kan väl se mig som hjärtat i kampanjen. Och nerverna - eller kapillärerna - är det härliga kampanjgänget som når ut och med glädje möter väljarna. Och vinner valet för mer påverkan för Centerpartiet i Stockholm och i stort.

Om du önskar delta i min kampanj är du välkommen med ditt mejl helen.tornqvist@centerpartiet.se

Etiketter: , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Hem

Design: Denna blogg är skapad av Daniel Runvik | Foto: Christina Bodelsdotter